Sunday 17 December 2017

Corporate training strategy template


Jak opracować strategię szkoleniową Zbyt często szkolenie i jego sukces w organizacji mierzy się liczbą podanych szkoleń i liczbą osób siedzących. Nieadekwatnie odzwierciedla to wartość szkolenia w organizacji. Szkolenia muszą skupiać się na poprawie bieżących wyników w organizacji, a także zapewnieniu, że umiejętności pracowników istnieją dla przyszłych kompetencji wymaganych przez organizację. Poniżej znajduje się graficzna reprezentacja wszystkich obszarów treści omówionych w tym artykule, aby odpowiedzieć na pytanie, jak zbudować organizacyjny trening i projekt rozwojowy. Co to jest strategia szkoleniowa Strategia szkoleniowa to szkolenie i rozwój w organizacji, która wymaga wdrożenia, aby osiągnąć sukces. Jest to plan, który musi wspierać optymalizację kapitału ludzkiego w organizacji. Istotne jest, aby strategia szkoleniowa była zgodna ze strategią organizacji i umożliwiła realizację jej wizji. Dlaczego masz strategię treningową? Wiele punktów można wysunąć na korzyść tego, dlaczego potrzebujesz planu treningowego. Najbardziej przekonujące są wyniki ostatnich badań przeprowadzonych przez 3 000 firm przez naukowców z University of Pennsylvania. Okazało się, że 10 przychodów - wydatkowanych na ulepszenia kapitału, zwiększa produktywność o 3,9 przeznaczoną na rozwój kapitału ludzkiego, zwiększenie wydajności o 8,5. Jakie są komponenty Jak są tworzone Strategia zaprojektowana, ale nie wdrożona, jest bezwartościowa. o najlepszych wynikach strategii szkoleniowej, produkty lub usługi szkoleniowe muszą być wprowadzane na rynek i promowane poprzez manipulowanie następującymi zagadnieniami: Utrzymuj szkolenia na najwyższym poziomie i koncentruj się na przyszłości. Upewnij się, że istnieje praktyczny transfer wiedzy. Szablony planów treningowych Każdy trener potrzebuje punktu wyjścia, aby przygotować szkolenie, które ma wykonać. A posiadanie odpowiedniego punktu wyjścia, w postaci świetnego planu treningowego, może ogromnie wpłynąć na ogólne doświadczenie trenera, a ostatecznie na doświadczenie uczestników szkolenia. Aby pomóc Ci przygotować wspaniałe szkolenia, rozdajemy szablony planów treningowych, które możesz wykorzystać w swoich szkoleniach. Są one bezpłatne i powinny pomóc w zaprojektowaniu i przygotowaniu świetnych planów treningowych. Po prostu kliknij obrazek, a następnie szablony planów treningowych zostaną pobrane na twój komputer. Szablon planu szkolenia nr. 1 (.doc, 89 KB) Szablon planu szkolenia nr. 2 (.doc, 82 KB) Szablon planu szkolenia nr. 3 (.doc, 108 KB) Pobierz BEZPŁATNE trainers KitTraining Journal Stwórz zwycięską strategię LampD Zgodnie z białą księgą Poruszanie idealnej burzy w lampie przez Instytut Uczenia się i Pracy 1. chociaż 81% pracowników LampD badanych przez LPI twierdziło że ich organizacja ma strategię uczenia się, praca podjęta podczas akredytacji LPI wskazuje, że wiele z tych strategii to właściwie niewiele więcej niż roczne plany operacyjne. W tym artykule opiszę pięć zasad opracowywania skutecznej strategii dla twojego działu LampD, która będzie dostosowana do Twojej firmy i pozwoli Ci uzyskać wyniki - raz po raz. Dla wielu strategie są rzeczami generowanymi przez inne osoby, które następnie muszą zaimplementować, tj. Czymś, co jest dla ciebie zrobione, a nie czymś, co robisz. Uzyskanie kontroli nad własnym losem ma kluczowe znaczenie dla sukcesu, a umiejętność rozumienia i kierowania strategią pozwoli ci naprawdę zharmonizować twój dział, aby pomóc w osiągnięciu sukcesu Twojej firmy. Jeśli nie masz strategii, albo nie masz odpowiedniej strategii, idziesz w kierunku długoterminowej porażki. Strategia to proces określania wyborów, które firma musi podjąć - zazwyczaj w ciągu najbliższych trzech do pięciu lat. Niektóre firmy poszerzą swój strategiczny punkt widzenia na 20 lat, a ja nawet pracowałem z firmami, które patrzą na 100-letni horyzont. Jednym z początkowych problemów jest to, że użycie słowa strategia jest tak nadużywane, że praktycznie nie ma sensu. Należy stosować strategie, aby skupić się na wyborach, które należy podjąć, aby osiągnąć sukces w biznesie - a to oznacza przede wszystkim zrozumienie strategii własnego biznesu. Najpierw znając swoją strategię biznesową Co jest strategią twojego biznesu Jest to dość proste pytanie. Jednak, jak wiele prostych pytań, rzadko można uzyskać prostą odpowiedź. Często LampD nie przejmuje się strategią swojej działalności, decydując się zamiast tego opracować samodzielną strategię LampD i podjąć ją. Ale nie możesz tego zrobić, gdybyś tak zrobił, nie byłbyś w stanie dopasować się do biznesu, a zatem wszystko, co stworzyłeś, byłoby niczym więcej jak tylko przypadkowym domysłem - nie jest to profesjonalne podejście. Jak możesz sobie wyobrazić, nie ma sensu opracowywać strategii bez wcześniejszego zrozumienia strategii twojego biznesu, a ten artykuł ma na celu uzyskanie właściwej równowagi i wyników. Niemożliwe jest objęcie wszystkich aspektów strategii w tym artykule, dlatego skupiłem się na pięciu kluczowych kwestiach, które pomogą ci opracować zwycięską strategię LampD. Pięć zasad Istnieje pięć zasad opracowywania strategii. Podobnie jak w przypadku wszystkich zasad, samo ich podążanie nie wystarczy, musisz ciężko pracować i sprawić, by ożyły, aby mieć szansę na odniesienie sukcesu. Pięć zasad to: zaczynaj od zewnatrz, stale rosnac i wspieraj podstawowe propozycje jasnej wartosci dla klienta, aby dostroic sie do rynku w jasny sposób komunikujac sie z grupami interesariuszy. Przyjrzyjmy się każdej z reguł po kolei i wyjaśnij, w jaki sposób przyczyniają się one do opracowania zwycięskiej strategii LampD. Zasada 1: Zacznij od zewnątrz w strategiach LampD, często bywają wyspiarskie - opowiadają o tym, w jaki sposób jednostki lub działy mogą osiągnąć to, czego chcą - zamiast demonstrować zrozumienie tego, czego wymaga biznes. Strategie wyspecjalizowane koncentrują się na wewnętrznych zagadnieniach twojego działu lub twojego zestawu umiejętności lub na obszarach zainteresowania, a nie na sprawach mających wpływ na twój biznes. Insular strategie są na wyczerpaniu i mają tendencję do czytania coś takiego: Nauka i rozwój muszą być integralną częścią naszej działalności. Powinien być dostępny dla wszystkich i być elastyczny, aby dopasować się do różnych stylów uczenia się i wzorców pracy. Powinien zaspokajać potrzeby jednostki, zespołu zarówno teraz, jak iw przyszłości. Piękne słowa, ale te, które nie uwzględniają tego, czego chce firma, i ignorujesz swój biznes na własne ryzyko. Kiedy na pierwszym miejscu stawiamy potrzeby biznesu, mamy szansę rozwinąć strategię zewnętrzną. Na zewnątrz w strategiach zaczynają się od potrzeb firmy na zewnątrz, a następnie wyjaśnić, w jaki sposób zostaną one spełnione - w środku Oto przykład: Wszyscy pracownicy potrzebują odpowiedniego poziomu umiejętności, aby dostarczyć plan korporacyjny, wartości marki i jakości. Osiągniemy to poprzez: zapewnienie, że nasze podejście do identyfikacji i analizy LampD rozpoczyna się od powiązania celów z planami korporacyjnymi i departamentalnymi, projektując wydarzenia i programy związane z priorytetami planu korporacyjnego. Drugi przykład stawia firmę na pierwszym miejscu - na zewnątrz - a następnie pracuje nad wyjaśnieniem, w jaki sposób zostanie ona dostarczona - w środku. Profesjonalnie, znacznie łatwiej jest sprzedać strategię, która zaczyna się od biznesu, niż za sprawą różowego i puszystego stwierdzenia o elastyczności w dopasowaniu do różnych stylów uczenia się. Może ostre słowa, ale jeśli wpadniesz w tę przeszkodę, nigdy nie powrócisz do zdrowia. Zaczynając od zewnątrz, osiąga wiele rzeczy: zapewnia skupienie się na potrzebach biznesu, zapewnia strategie, które będą rozpoznawane i wspierał większe prawdopodobieństwo uzyskania odpowiednich funduszy i zasobów. Zasada 2: Rozwijaj i wspieraj podstawową działalność Każda firma, bez względu na to, jak duży lub mały, ma element podstawowej działalności. Podstawowa działalność jest tym, co organizuje rok w rok po roku - i co zwykle stanowi większość dochodu. Dla firmy ubezpieczeniowej może to być polityka mieszkaniowa lub samochodowa dla społeczeństwa budowlanego, może to być poziom pożyczek hipotecznych dla detalisty, może to być moda dla pań. Jako specjaliści LampD, powinieneś zrobić dwie kluczowe rzeczy: upewnij się, że absolutnie jasne, co jest podstawową działalnością, zrobić wszystko, co możesz, aby pomóc wzrost i wsparcie podstawowej działalności. Zadawaj pytania i rzucaj wyzwanie wszystkim, co robisz, aby upewnić się, że wszystkie twoje wysiłki koncentrują się na rozwijaniu i wspieraniu twojego podstawowego biznesu. Jeśli nie przyczyniasz się do rozwoju swojej podstawowej działalności, to potencjalnie wkładasz wysiłek bez rezultatu - co jest całkowicie niewdzięczną ścieżką do podjęcia tego przykładu. Załóżmy, że Twoja firma planuje rozszerzyć swój zespół wsparcia telefonicznego, rekrutując 300 nowych osób w ciągu najbliższych sześciu miesięcy. Oczywiście jest to wyjątkowo ważne. Ale co zamierzasz zrobić, aby wesprzeć nowych ludzi? W jaki sposób zamierzasz pomóc im jak najszybciej zdobyć kompetencje Co zamierzasz zrobić, aby zatrzymać nowych ludzi w swojej firmie Jeśli skupisz się na rozwiązywaniu tych pytań, genialnie, jeśli nie , możesz zacząć myśleć o znalezieniu nowej roli. Charakter działalności oznacza, że ​​firmy będą się zmieniać z biegiem czasu. Weźmy Whitbread jako przykład. Będąc ważnym brytyjskim piwowarstwem i graczem w branży wydawniczej, koncentruje się obecnie na gościnności takich marek jak Premier Inn, Costa Coffee i Beefeater. Jako firma zawsze będzie szukała nowych marek do rozwoju i nowych obszarów do zbadania, ale w gruncie rzeczy jest gościnnością - pomaga rozwijać się i wspierać tę część biznesu, a Ty zawsze będziesz na dobrej drodze. Zasada 3: Jasne propozycje wartości dla klienta Jeśli zostałeś poproszony przez jednego z twoich starszych menedżerów i zapytałeś, co tutaj robisz, aby pomóc nam zarabiać pieniądze, co byś powiedział? Jest szansa, że ​​byłbyś raczej podenerwowany i wypluł coś, co nie jest niekoniecznie, że pozytywni specjaliści LampD nie mają tendencji do częstego mówienia o tworzeniu propozycji wartości, ale są niezbędni do opracowania zwycięskiej strategii LampD, jak wyjaśniam trochę bardziej szczegółowo. Propozycja wartości jest obietnicą wartości, która ma zostać dostarczona, a przekonanie klienta, że ​​ta wartość będzie doświadczana. Istnieją dwie strony propozycji wartości. Z jednej strony składasz obietnicę, że wartość zostanie dostarczona, az drugiej strony pojawi się przekonanie klienta, że ​​ta wartość będzie doświadczona. W sercu propozycji jest wartość słowa. Jako profesjonaliści z LampD cały czas używamy słów takich jak wartość, ale nie wszyscy możemy się zgodzić na to, co przez to rozumiemy. Oto jedno spojrzenie na to, co oznacza wartość w LampD: korzyści związane z wartością - koszty Wartość naszej oferty to korzyść, którą przynosimy, pomniejszoną o koszt dostarczenia tej wartości. Chociaż koncepcja siadania i opracowywania propozycji wartości może równie dobrze być działaniem obcym, jak profesjonalistów LampD, na co dzień konkurujesz z ograniczonymi zasobami, którymi dysponuje Twoja firma, a dobrze przemyślana propozycja wartości pokazuje, że wyraźnie zrozumieć potrzeby swojej firmy i odpowiednio reagować. Według Neila Rackhama, najlepiej sprzedającego się autora na temat sprzedaży i marketingu, istnieją cztery główne elementy propozycji wartości. Są to: Przyjrzyjmy się każdemu z czterech składników propozycji wartości. Zdolność W zawodzie LampD zdolność to wiedza, umiejętności i doświadczenie do wykonania. Możliwe, że nie masz wszystkich możliwości w firmie - a zatem może być konieczne zlecanie lub zatrudnianie konsultantów - ale bez możliwości zaoferowania tej możliwości nie możesz zacząć budować oferty wartości. Jako specjaliści LampD możesz mieć już pewne możliwości w swojej firmie, takie jak prowadzenie szkoleń w klasie, ale możesz chcieć podzielić się na inne obszary, takie jak e-learning. Oczywiście, jako dostawca szkoleń w klasie, będziesz już posiadał takie możliwości, jak: analiza uczenia się przez całe życie w teorii uczenia się i projektowanie zaprojektowania doskonałego interaktywnego uczenia się, rozumiejącego potrzeby uczniów. Być może masz już wiele elementów potrzebnych do wykazania możliwości e-learningu, ale nie wszystkie. To naprawdę nie ma znaczenia, w jaki sposób dodasz tę możliwość do swojego miksu, może to być rekrutacja doświadczonych zasobów lub nawiązanie współpracy z zewnętrznym dostawcą usług e-learning. Tak czy inaczej, musisz być w stanie zademonstrować swoje możliwości, inaczej nie będziesz mógł zbudować swojej wartościowej propozycji. Wpływ Nie ma znaczenia, ile pieniędzy wydajesz, ilu ekspertów angażujesz, ani ile czasu zajmuje dostarczenie rozwiązania, że ​​musisz wywrzeć wpływ. Wpływ można zmierzyć na wiele różnych sposobów, ale przede wszystkim chodzi o pozytywną zmianę, którą wprowadziłeś w swojej firmie lub dla klientów. Wpływ może być następujący: zmniejszone koszty, większa szybkość procesu, mniej błędów lub wypadków, zwiększone przychody i zmniejszone ilości odpadów skróciły czas potrzebny na uzyskanie kompetencji dla nowych uczestników. Kluczem jest to, że samo robienie czegoś nie wystarczy. Musisz być w stanie zmierzyć wpływ lub pokazać, jak zrobiłeś uderzenie lub pokazać, jaki wpływ możesz osiągnąć, w przeciwnym razie będziesz martwy w wodzie. Najlepszym sposobem na wykazanie wpływu jest pewna forma miary finansowej, chociaż zdaję sobie sprawę, że w branży LampD jej nigdy nie jest tak proste Dowody Przy oferowaniu propozycji wartości, niezwykle ważne jest, aby móc pokazać prawdziwy dowód na to, co sugerujesz. . W naszym zawodzie pokazanie dowodu nie jest takie proste. Na przykład, spróbuj znaleźć prawdziwy dowód na jedną z następujących rzeczy: e-learning jest bardziej skuteczny niż szkolenie w klasie ludzie nie uczą się poprzez szkolenie w klasie lub poprzez formalne wykłady prawidłowe korzystanie z testów psychometrycznych oznacza zatrudnianie lepszych pracowników pytania wielokrotnego wyboru są najlepsze typ pytania, które należy zastosować, gdy oceniasz kompetencje. Jako specjaliści LampD, zawsze musimy szukać dowodów, aby uzasadnić decyzje, które podejmujemy. Polegam na stwierdzeniach takich jak myślę. lub jego powszechne przekonanie, że. to przepis na katastrofę. Jeśli to możliwe, musisz pokazywać prawdziwe dowody. Koszt Kiedy budujesz swoją propozycję wartości, koszt twojego wybranego podejścia jest krytyczny. Mimo że interwencje LampD, które wdrożysz, prawdopodobnie nie będą kosztować miliardów funtów, ich koszt nadal będzie musiał zostać zrównoważony przez korzyści. Oto dwa przykłady: opracowanie kursu e-learningowego dla bardzo małej grupy osób, które będą używane tylko raz, może ostatecznie nie być opłacalnym rozwinięciem jakiejkolwiek interwencji ludzi, gdy masz małą lub żadną zdolność, może kosztować znacznie więcej (na pewno w warunki wysiłku za roboczogodziny) niż bezpośrednie kupowanie rozwiązania. Dlatego musisz mieć możliwość dokładnego obliczenia i przewidywania kosztów różnych interwencji w celu uzyskania dokładnej propozycji wartości. Pamiętaj, że niektóre firmy nie ujawnią dokładnie, ile zainwestowały w program z powodu problemów z tajemnicą handlową. Jednak dopóki możesz wykazać oszczędności lub zmniejszenie finansowe, jest to w porządku. Pamiętaj też, że koszty mogą się znacznie różnić, a najtańsze podejście nie zawsze ma miejsce w dłuższej perspektywie. Specjaliści LampD coraz częściej walczą o fundusze i zasoby na swoje inicjatywy. Zasoby będą zawsze ściśle powiązane z biznesem, ale opracowanie propozycji wartości jest dla nich doskonałym sposobem na przedstawienie swojej sprawy w sposób uporządkowany i logiczny, który będzie przemawiał do kierownictwa wyższego szczebla i wykazać, że masz potrzeby biznesu w serce. Zasada 4: Dostrajanie na rynek Poświęć chwilę na przemyślenie ostatniego razu, kiedy naprawdę podjąłeś jedną z interwencji lub procesów LampD i dostroiłeś ją do rynku. Bądźmy naprawdę szczerzy - czy ciągle dostrajasz swoje oferty na rynek, czy też rozwijasz interwencję lub proces, a potem zostawiasz go w spokoju, mówiąc, że podejrzewam, że to prawdopodobnie drugie. Dla specjalistów LampD, dostrajanie może obejmować: ciągłe aktualizowanie interwencji LampD z odpowiednimi i aktualnymi studiami przypadków wykorzystującymi nowe technologie, np. media społecznościowe lub korzystanie z Internetu do wstępnego sprawdzania kandydatów lub dotarcia do docelowych kandydatów, dostosowując sposób pracy do korzystania z nowszych narzędzi komunikacji, np. Skype wirtualne klasy i wirtualne spotkania są na bieżąco z najnowszymi trendami i osiągnięciami, nie tylko ze standardowych publikacji LampD, ale także ze źródeł takich jak Harvard Business Review, The Economist. Przewodowy i tak dalej. Specjaliści z LampD stosunkowo szybko akceptują i wdrażają nowe technologie, podejścia i praktyki, ale dostrajanie na rynku to o wiele więcej niż to, że chodzi o zrozumienie twojego biznesu i tego, jak zmienia się środowisko, w którym działa, i dostrzeganie możliwości, które możesz wykorzystać. przynosić korzyści Twojej firmie. Jednym z przykładów jest sposób, w jaki rynek rekrutacyjny został przekształcony dzięki wykorzystaniu technologii online. Zasada 5: Wyraźnie informuj o swojej strategii w organizacji oraz wśród innych zewnętrznych interesariuszy. Zdumiewa mnie, ilu specjalistów od LampD, z którymi rozmawiałem na temat strategii, przez lata trudnili się rozwijaniem ich, tylko po to, by zamknąć ją na zakurzonej półce i zastanawiać się, dlaczego porażka - w końcu strategia wygrywająca jest mało przydatna, jeśli nikt nic o niej nie wie. Dzielenie się strategią, zarówno wewnętrzną, jak i zewnętrzną, jest doskonałym sposobem sygnalizowania twoich intencji i uzyskania buy-in za to, co zamierzasz zaatakować. Udostępnianie go pokazuje, że nie tylko dostajesz kluczowe problemy i wyzwania, przed którymi stoi Twoja organizacja, ale także masz odpowiednie rozwiązania i środki zaradcze. Dobra strategia mówi, że twoja firma rozumie te problemy i jest dobrze przygotowana, aby sobie z nimi poradzić. Możesz być przerażony, że strategia może być udostępniona na zewnątrz, ale jest kilka dużych firm - a nawet małych - które nie mogłyby osiągnąć swojej strategii na własną rękę. Aby odnieść sukces, muszą dzielić się swoją strategią - lub przynajmniej jej częścią - aby pozostać skutecznym. Oto dwa przykłady: linie lotnicze muszą z dużym wyprzedzeniem zasygnalizować swoje zamiary, aby upewnić się, że producenci samolotów i konstruktorzy silników rozumieją i mogą odpowiedzieć na ich potrzeby. W końcu, samolot nie jest zwykłym produktem. Być może linie lotnicze chcą długich podróży, być może na krótkich dystansach. Niemal na pewno chcą ekonomicznych i oszczędnych silników. Nic z tego nie można osiągnąć bez wspólnej strategii, której wielkie firmy energetyczne muszą podzielić się swoją strategią, aby stymulować łańcuch dostaw. Elektrownie jądrowe i duże farmy wiatrowe wymagają ogromnych inwestycji w infrastrukturę, co nie może nastąpić z dnia na dzień. Rzeczywiście, potrzeba wielu lat, aby łańcuchy dostaw w pełni osiągnęły wymagane poziomy. Wyobraź sobie, że po prostu pojawia się na progu organizacji i stara się zamówić 200 turbin wiatrowych, że tak się nie stanie Naturalnie, są pewne specyficzne dla rynku i specyficzne dla produktu elementy Twojej strategii, które będziesz ukrywać. Apple z pewnością ma wątpliwości, jeśli chodzi o nowe produkty lub daty wydania, ale nie może wprowadzić nowych produktów na rynek bez dzielenia swojej strategii z niezbędnymi dostawcami i producentami. Nie mam zamiaru mówić, jak najlepiej przekazać swoją strategię - na rynku są dziesiątki książek, które mogą ci w tym pomóc - ale powiedziałbym, że absolutnie musisz przekazać swoją wiadomość, prosto i jasno, wszystkim twoim zainteresowane strony. Dla profesjonalistów LampD, które powinny oznaczać: kadry kierowniczej wyższego szczebla menedżerów pracowników zespołu liderów - zarówno pełnoetatowych i zatrudnionych w niepełnym wymiarze godzin, jak i kluczowych partnerów zewnętrznych dostawców związków. Pamiętaj, że komunikacja nie jest jednorazowym działaniem. Będziesz musiał stale komunikować się ze swoimi interesariuszami, aby byli na bieżąco informowani o zmianach, postępach i wynikach oraz, oczywiście, byli gotowi odpowiedzieć szczerze na pytania, które mogą podnieść. Wnioski Strategia jest często używanym, ale źle rozumianym słowem. W tym artykule dowiedziałeś się o pięciu regułach strategii, które łączą się, by stworzyć świetną strategię. Dowiedziałeś się również o propozycjach wartości i potrzebie dopracowania strategii, a także zapewnieniu, że przekazujesz strategię w uczciwy i otwarty sposób wszystkim swoim kluczowym interesariuszom. Pamiętaj, że strategia jest twoją reakcją na problemy biznesowe - to jest nie tylko poświęcony pokazaniu, jak sprytny jesteś i jak planujesz rozwiązać problem głodu na świecie - i zawsze zaczynasz od zewnątrz. O autorze Jonathan Kettleborough jest założycielem TenCORE User Group i byłym przewodniczącym e-Learning Network. Jest konsultantem, autorem Seeing Eye to Eye - Jak ludzie profesjonalni mogą osiągnąć trwałe wyrównanie i sukces w swojej działalności. blogger, mówca konferencyjny i wykładowca, a można go zdobyć w jonathanjonathankettleborough lub JKettleborough na Twitterze Szablon strategii szkoleń 8211 11 Bezpłatne słowo, PDF, pobieranie dokumentów Skuteczna strategia szkolenia ma kluczowe znaczenie dla sukcesu każdej firmy. Służy jako ważny środek do rozwoju ludzi w firmie. Pomaga także w rekrutacji i zatrzymywaniu dobrych pracowników. Skuteczna strategia szkoleniowa daje organizacji bardzo potrzebną przewagę konkurencyjną. Możesz także zobaczyć Szablon strategii akwizycji. Nasze szablony strategii szkoleniowych zostały zaprojektowane z myślą o tym. Pomagają również w zmniejszaniu luk w wynikach, ustalaniu celów edukacyjnych oraz przeprowadzaniu oceny pracowników. Nasze szablony strategii szkoleniowych są dostępne w różnych formach, takich jak PSD, PDF, MS Word i tak dalej. Po prostu musisz użyć tego, który ci odpowiada. Możesz również zobaczyć szablon strategii. Plan szkoleń strategicznych Format PDF Pobierz szablon nj. gov Ten szablon zawiera gotowy widok, w jaki sposób materiały szkoleniowe zostaną zaprezentowane uczestnikom. Zastosowanie wizualnej lub graficznej prezentacji po lewej sprawia, że ​​jest bardziej interesująca i poręczna. Szkolenie Plan strategiczny dla organizacji oprogramowania Format PDF sei. cmu. edu Jeśli musisz przygotować plan strategii szkolenia dla swoich kursantów, mając wszystkie cele szkoleniowe i nie masz czasu na rozpoczęcie od zera, ten szablon będzie pomocny w gotowy format. Bezpłatny Pobierz Szkolenie Strategiczne Doc Format Template education. vic. gov. au Jeśli chcesz poszerzyć swoją wiedzę na temat planów szkoleniowych, ten szablon będzie przydatny dla Ciebie podczas dyskusji na temat wszystkich jego głównych sekcji, takich jak kto ją rozwija, co robi to nagranie, szkolenie oparte na kompetencjach itp. Strategia szkolenia rozwoju Szablon formatu PDF hr. per. gov. ie Szablon tutaj oferuje jasny obraz różnych etapów strategii szkoleniowej w firmie poprzez graficzną prezentację najważniejszych wydarzeń na wszystkich etapach, takich jak: analiza, projektowanie, opracowywanie, wdrażanie, ocenianie. Strategia szkolenia Pobierz Pobierz szablon Doc Format training. qld. gov. au Otrzymujesz podręczny wykres gotowości do oceny fazy treningu i oceny z kolumnami na trzech podstawowych sekcjach fazy, takimi jak jednostki kompetencji, formalna ocena wzmacniacza treningowego. Szablon planu treningu Doc Format Pobierz plik ocio. wa. gov Jeśli nie wiesz, jak utworzyć plan treningowy, ten szablon będzie stanowił rozkosz, ponieważ zawiera wszystkie główne aspekty planu treningowego, a także, co należy uwzględnić pod każdą sekcją . Strategia zarządzania usługami informatycznymi 038 Planuj szablon PDF www3.pinkelephant Ten szablon będzie w stanie opisywać postęp różnych działań szkoleniowych dla różnych osób szkolonych w Twojej firmie, abyś mógł łatwo przeprowadzić analizę porównawczą swoich wyników. Szablon planu szkoleń w formacie PDF Health. govt. nz Otrzymujesz prosty, ale pragmatyczny szablon do planu treningowego, który pomoże Ci sporządzić wykres wymagań dotyczących konkretnego szkolenia w twojej okolicy, wyników tego szkolenia oraz powiązanych referencji wymaganych tutaj. Strategia szkoleniowa Harmonogram Doc Format Darmowy szablon www2a. cdc. gov Jeśli potrzebujesz wskazówek ekspertów w tworzeniu standardowej strategii szkoleniowej, ten szablon byłby dla Ciebie niesamowity, ponieważ identyfikuje wszystkie ważne sekcje takiej strategii, a także, co obejmują . Szkolenie strategiczne Doc Format Free Template hhs. gov Trzy ważne aspekty strategicznego planu treningowego to metodologia szkolenia, baza danych szkoleń, testowanie oceny amp i szablon tutaj oferuje krótki opis tego, co należy uwzględnić pod każdym aspektem. Szablon planu treningu Pobierz format dokumentu do pobrania

No comments:

Post a Comment